• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 02.05.16, 10:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurim käibe kasv tuli Aprangale Eestist

Apranga Group teatas käibe suurenemisest nii aprillis kui ka aasta esimese nelja kuu jooksul.
Rõivad Apranga kaupluses
  • Rõivad Apranga kaupluses Foto: Bloomberg
Apranga Groupi jaekäive suurenes aprillis võrreldes eelmise aasta sama kuuga koos käibemaksuga 15,1%, 15,6 miljoni euroni.
Selle aasta esimese nelja kuuga suurenes Apranga jaekäive võrreldes möödunud aasta sama ajaga koos käibemaksuga 7,3%, 59,7 miljoni euroni. Leedus oli kasv 5%, Lätis 6,2% ja Eestis 19,4%.
Aprilli lõpus oli Aprangal avatud 176 poodi (103 Leedus, 46 Lätis ja 27 Eestis), mille kogupindala 79 000 ruutmeetrit. Seda on 3% rohkem kui aasta tagasi samal ajal.
Aprilli lõpus teatas Apranga esimese kvartali käibe 5protsendilisest kasvust ning puhaskasumi kahekordistumisest. Apranga müügitulu koos käibemaksuga ulatus esimeses kvartalis 44,1 miljonile eurole ja see ületas möödunud aasta tulemust 4,8%. Puhaskasum oli 0,86 miljonit eurot võrreldes 0,47 miljoniga mullu samal ajal. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele